Wednesday, September 30, 2009

Майкл К. Физерс. Эффективная работа с унаследованным кодом



Останнім часом я зустрічав багато посилань на книгу "Эффективная работа с унаследованным кодом" із дуже позитивним відгуками. Тому сподівався, що книга мені сподобається. Але прочитавши її, мої очікування не виправдались. Навпаки, книга здалась мені дуже нудною. Не знаю чия це вина, автора, перекладачів, чи мого сприйняття. Багато сторінок, я просто переглядав по діагоналі. Часто ловив себе на тому, що прочитавши якийсь розділ нічого не зрозумів, бо думки гуляли деінде,  а перечитувати ніякого бажання немає. І взагалі не розумію, як можна стільки уваги приділити питанню - як розірвати залежність між кодом, і жодним словом не обмовитись про Dependecy Injection Containers (IOC). А, точно, це ж успадкований код. До того ж судячи з книги, більшість успадкованого коду - це код на C та C++. Але мене це мало цікавить.

No comments: