Tuesday, December 4, 2007

Радіо на дроті

Сьогодні я відкрив для себе Інтернет радіо та Інтернет відео - технології що дозволяють прослуховувати передачі радіостанцій та переглядати відео online за допомогою Інтернету - і без використання всяких тюнерів. За допомогою WinAmp від NullSoft та їхнього серверу Shoutcast, я маю змогу слухати українські, російські та американські радіостанції, подивився сьогодні цікаві моменти фільму "Матриця". Хоча, якщо не включити фільтрування дорослого відео - то нелегко знайти щось з пристойним змістом, адже там такого добра - хоч на зиму консервуй :). Для справедливості скажу, що таку можливість підтримують й інші популярні музичні плеєри, включаючи Windows Media Player та iTunes.

Скільки це коштує?

Безкоштовно! Платою за таке розмаїття музики, як звично в інтернеті, є трафік. Для багатьох радіостанцій доступні аудіопотоки з різним бітрейтом (мені зустрічались від 12 kbps до 320 kbps), що дозволяє обрати потік, зважаючи на пропускну можливість каналу зв'язку та на особисте сприйняття якості звучання. Для комфортного прослуховування музики з бітрейтом 64 - 128 kbps, (комфортного для мене, хоча мені хтось таки наступив на вухо в дитинстві) використовується близько 14 - 56 Mb трафіку на годину. Враховуючи, що вже 21 століття на дворі - такі числа видаються не вартими уваги.

No comments: